مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 20:182023-03-01سياسي

فارس من| فرصت جولان از قاتلین 2 شهید مدافع امنیت لارستان گرفته شود


سحرگاه جمعه 22 مهر ماه، در بحبوحه اغتشاشات و ناآرامی ها در کشور، 2 مدافع امنیت در شهر بیرم توسط منافقین کوردل به ضرب گلوله به شهادت رسیدند و دست سرد روزگار فصل های بی پدری و بی پسری را نصیب خانواده این دو شهید مدافع امنیت کرد که مردم بیرم در انتظار مجازات .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، شهیدان سرگرد پاسدار نورالدین جنگجو و طلبه بسیجی هادی عرفانی نیا مخلصانه در راه اسلام و انقلاب ایستادند و جهاد کردند تا روزی که مزد جهادشان را گرفتند و در خلوتِ سحر، شهد شهادت را نوشیدند و به سمت معبود پر گشودند.

اگر چه شهادت مزد مردان خداست و این دو مدافع امنیت عزیز در شهر بیرم به مزد مردانگی شان رسیدند، اما چنین مظلومانه پر کشیدن بر قلب ها سنگینی می کند وقتی چشم در چشم خانواده آنها بیاندازی بند دلت هزار چاک می شود.

غم پسران خردسال شهید جنگجو یا کمر از غصه خمیده پدر  و مادر هادی به دلها چنگ می اندازد.

حدود پنج ماه از روز آسمانی شدن شهیدان جنگجو و عرفانی نیا می گذرد اما قاتلین آنها هنوز در زیر آسمان و روی زمین جولان می دهند و به چنگ قانون نیفتاده اند و این مسئله داغ غم ها را سنگین تر می کند.

شناسایی هرچه سریع تر و مجازات این قاتلین شرور که رنگ آسایش را از مردم گرفتند و گرد بی پدری و بی پسری را بر سر خانواده شهیدان جنگجو و عرفانی نیا پاشیدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| فرصت جولان از قاتلین 2 شهید مدافع امنیت لارستان گرفته شود

فارس من| فرصت جولان از قاتلین 2 شهید مدافع امنیت لارستان گرفته شود